Tivia Oulun jäsenistö, johon kuuluu noin 200 henkilöä, koostuu pääasiassa tietotekniikan ammattilaisista, jotka toimivat eri yritysten palveluksessa. Myös opiskelijajäseniä yhdistyksellä on jonkin verran. POTKY:n jäsenenä pääset mukaan valtakunnallisen tieto- ja viestintäalan asiantuntijan sekä puolueettoman jäsenyhdistystensä kattojärjestön TIVIA:n jäseneksi. Jäsenetuihin kuuluvat mm. alennukset, koulutustapahtumat sekä puhelinneuvonta tietotekniikan lakiasioissa sekä tietenkin oikeus päästä mukaan yhdistyksen toimintaan yhdessä muiden yhdistyksen jäsenien kanssa. Jäseneduista voit lukea tarkemmin omalta sivulta. TIVIA:n jäseneksi liittyminen onnistuu helposti seuraavan liittymislomakkeen avulla.

TIVIA Ouluun voit liittyä myös paikallisjäseneksi, jolloin saat kaikki paikalliset tapahtumamme ja etumme 20 euron vuosihintaan.

Yhdistyksen tarkoituksena on toimia tietotekniikan parissa työskentelevien yksityisten henkilöiden ja yhteisöjen yhdyssiteenä Pohjois-Pohjanmaalla ja edistää tietotekniikan mahdollisimman tehokasta hyväksikäyttöä. Tavoitteensa toteuttamiseksi yhdistys järjestää kokouksia, koulutustilaisuuksia, seminaareja sekä tutustumismatkoja yhdistyksen jäsenten ammatillista toimintaa edistäviin organisaatioihin.